ГУЛЬНЯ БЕЗ ПРАВІЛАЎ
І З НЕВЯДОМАЙ МЭТАЙ

Аўтар:
Аляксей Андрэеў
Пераклад:
Альгерд Бахарэвіч
Пастаноўка:
Аляксандр Марчанка
Гукарэжысёр:
Ксенія Каральчук
Мастак па святле:
Іван Гусеў
Мастак-пастаноўшчык:
Ганна Балаш
Кампазітар:
Дзмітрый Лук’янчык
Прэм’ера:
25 мая 2016
Працягласць:
1г. 40 хв.

 

16+

Цэнтр беларускай драматургіі і альманах «Маналог» разам шукаюць адказы на самыя нечаканыя пытанні:

Ці сапраўды волат ператварыўся ў цмока менавіта тады, калі дакрануўся да скарбаў?
I чаму я не ўмею лётаць?
Калі б хараство давалася нам не цяжка і не балюча, ці разумелі б мы яго як хараство?
I ці хочаш ты плакаць, калі нехта добра спявае?
Чалавек корміць, поіць, шаруе сваё цела, якое потым пакладзе ў труну. Мае гэта сэнс?
Можа, ты хочаш у прусакі? Праўда, яны падобныя на нас?
Можа, шукаеш дасканаласці? А наколькі ты дасканалы, каб Гасподзь цябе пачуў?
І для чаго мастацтва? Толькі для інтэр’еру?
I якім павінен быць горад?
I куды цячэ рака?
I што самае галоўнае ў жыцці?
I куды гэта коціцца? Гэтая велізарная вар’яцкая машына?
Можа, я сплю, і гэта Рым часоў заняпаду?..
Магчыма, ты думаў пра тое, што жыццё магло быць іншым?
Навошта ўсё гэта? Чаму мы жывем так, а не інакш?

Што будзе далей? Каб даведацца, прыходзьце на спектакль «Гульня без правілаў і з невядомай мэтай».

фестывалi і гастролі

Прызы і ўзнагароды

РОЛІ ВЫКОНВАЮЦЬ

Ён

Яна

Вiдэа

Прэса

Як не зрабіць гульню ў тэатры гульнёй у тэатр? — Ларыса Цімошык, газета “Звязда”, 25.06.2016

Кніжныя чэрві, альбо Маральны піт-стоп — Святлана Чыжык, studlive.by,  03.06.2016

Суверенное пространство свободных людей — Лариса МИихальчук, Белрынок, 29.05.2016

Обязательно сходите: премьеры минских театров в июне и июле — cityDog.by, 24.05.2016

Водгукі

Впечатления по горячим следам сегодняшней премьеры спектакля Александра Марченко «Гульня без правiлау i з невядомай мотай» в РТБД. Обычно, а точнее всегда, впечатление о спектакле составляется за первые 15 минут после начала (а бывает еще и до) и уже не меняется. Сегодня лично я за 1:40 прошел стадии “ну вот и первая проходная работа Марченко» — «а вот это цепляет» — «как вообще удалось так здорово преподнести подобный формат» — «хочу посмотреть еще раз».
Нужно сказать, что спектакль приурочен 20-летию журнала «Монолог» и построен на текстах, не связанных одним автором или темой.  Читать далее…

Евгений Бачищев, персональная страница ФБ, 25.05.2016

Сябры, схадзіце на “Гульню без правілаў і з невядомай мэтай” у РТБД. Хочацца абмеркаваць.
Я расплакалася пасярод спектаклю, дзе пра кісель на каляды ў беларускай гімназіі. І далей… Потым узяла сябе ў рукі, бо поруч начальства і калегі. Дала волю эмоцыям ўжо ў скверы каля дома, дахаты вярнулася натхнёная.

Спачатку было незразумела і ніякавата: простыя маналогі чамусьці з надрывам. Потым дыханне, тэксты, цені, гукі, рухі, спевы, вочы і надпісы на кнігах увайшлі ў рэзананс з сэрцавым рытмам.
Па заканчэнні захацелася, як у касцёле, паціснуць рукі суседзям, абняць іх.
Дзякуй за пару секунд цемры напрыканцы: паспелі ізноў апрануць маскі статусаў і пазіцыяў.

Крысціна Вітушка, персанальныя старонка ФБ, 26.05.2016

[…]  то, что удалось сделать вам — превзошло все ожидания. Получилась настоящая история про него и про нее, и эта гениальная задумка с книгами … А диалог, состоящий из монологов, получился просто виртуозный. Эмоции просто через край от искренности про территорию детства и памяти, про нашу самоиндефикацию, смысл жизни и творчества.

 

 

Марина Нарушевич, ФБ, 26.05.2016

Была вчера с подругой в РТБД на премьере очередной работы Александра Марченко в роли режиссёра. Первой фразой спектакля «Гульня без правілаў і з невядомай мэтай» , сказанной им за кулисами, была информация о том, квест продлится час тридцать пять. На сцене появились актёр и актриса, представившись друг другу реальными именами. Сразу оговорюсь, что в квестах я не была, поэтому сравнивать не с чем. Знаю, что слово “quest” с английского переводится как “поиск”, что его участники должны находить предметы или указания, чтобы как-то двигаться дальше. Читать далее…

Елена Науменко, ФБ, 26.05.2016

Самое важное, что есть в этом спектакле — атмосфера. Она действительно пришибает к креслу в зале и заставляет поразмыслить. “Респект” художнику. И темы, озвученные актерами с подмостков, заслуживают уважения и внимания. И это, пожалуй, все, что есть в этом спектакле. Как же жутко надоело постоянное нытье о “беларускасці”. Уже сделайте вы что-нибудь, а то нытье, нытье и нытье.
Марченко снова использовал прием каких-то монологов, писем… Я видел 2 спектакля этого режиссера и оба построены на письмах-монологах. Но, если в “Мабыць” это смотрелось лаконично, гармонично, то в этом спектакле — увы. Спектакль собран из монологов непонятно кого, представителей какой-то псевдоинтелигенции с претензией на истину. Это ужасно. Монологи собраны… да никак они не собраны. Просто идут один за одним. Актеры на сцене пустые. И пустые они, видимо, потому, что сами не понимают, о чем их монолог. Говорят, говорят, говорят… потом, вдруг Людмила Сидоркевич заплакала. Прекрасное владение техникой! Но глаза пустые! Чего заплакала, почему, зачем??? Брагинец, вдруг, так же попытался выдавить слезу, сглотнул слюну, “надорвал” голос, но… слеза не пошла. Еще не достаточно овладел техникой. Печально.
Гениально вел себя железный агрегат с колесом. Вот он действительно стоящий персонаж данного произведения.

Павел Гнатюк, 01.06.2016

ПАКІНУЦЬ ВОДГУК

4 + 13 =

Кантакты


Дзяржаўная ўстанова
«Заслужаны калектыў Рэспублiкi Беларусь
«Рэспублiканскi тэатр беларускай драматургii»
г.Мінск, вул.Крапоткіна, 44
тэл.: (017) 286 03 27
тэл.: (029) 154 04 44
каса: (017) 385 97 51
Каса працуе: аўт. - ндз. 10.00-19.00, вых. - панядзелак
перапынкі: 13.00-14.00, 15.30-16.00
tbd@tut.by

 

Сацсеткi


 facb vkic instgr ytubeico

Рэспублiканскi тэатр беларускай драматургіі


© 20152017 РТБД | Дызайн — STUDIO OS